If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
175/65/14 са гуми като за лада, да беше почнал с това направо. а с 205 изобщо не прилича на москвич, аз лятото карам със стандартно препоръчаните 205/50/15 и колата си се държи чудесно. Зимата компромисно слагам 195/60/15 и се усеща лека разлика
Сега да поясня темата ми не е толкова безмислена колега, просто май съм се изразил неправилно. Когато закупих колата беше с летни гуми 175/65/14 но аз вече си бях купил летите джанти които са 15" 6J и сложих гуми 195/50/15(и в колата по поведение почти не се усети разлика), но дори и те стоят малко не на място(според мен) понеже едните са без борд и стоят по тесни отгоре където лягат на джантите, а си представям какво ще е с 205/50/15 и от там приликата с москвича като идеята ми е че почти всеки москвич(ако има останали такива) е точно така доста по тясна джанта от гумата и поне според мен не стои добре Дано сега се изразих по добре иначе ако джантите ми бяха 7J и аз щях да сложа 205 ама не са
1.9 TD си е 1.9 TD може да върви по много приятен начин
Ето образовай се за Паурфлекса http://www.powerflex.co.uk/
Да съгласен съм за приятния начин поне на мен ми харесва като поведение понякога се усеща липсата на кончета под капака ама нали пък се возим евтино иначе ти си ми разказвал че имаш преки наблюдения точно над мотора 1.9ТД ако не се лъжа на Ланча
ами то 6J са си точно за 205 ширина...незнам кое те спира. На 7J като сложиш 205 и стоят видимо разпънати откъм джантата. Там нормалният размер започва с 225!
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
но иначе на сухо и мокро - няма такова недозавиване дори и с леко побутване педала на газта
Аз със 185/60 14 карам. И на планински път на няколко пъти ми тръгва със жестоко не дозавиване.
Добре, че все на десни завой се случва и няма кола срещу мен. (Пък и ако е сляп завоя си намалявам повече или пък ако е ляв, но на десните се отпускам )
Та влизам в звоя и от един момент като изгубят предните гуми сцепление и започвам да си отварям много красиво завоя.
Пускам газта и се надявам да не се метна през мантинелата.
След най-страшното не дозавиване спрях да погледна гумите в какво състояние са.
Еми борда почти до средата на надписите беше ожулен от асфалта.
На моята 155-ца съм имал проблеми с изхвърляне на задницата на мокър път, но това си беше от комплект много гадни гуми Sava Intensa (185/60/14) и всичко се оправи с монтирането на други гуми.
пичове колкото и да ми е кофти да го акайа 155-ицата е по нестабилна и от голфа които имах ( говоря в къси и остри завои с по-голяма скорост) да не говорим че няма ништо обаащо с CORRADO-то каквото също съм притежавал. и мота 155 носи задницата в завои с по-голяма скорост а опред не мърда и си има тяга да ме изтегли от завоя но задницата се плазга и е нормално все пак е доста тежичка и дълга не можем да искаме да е супер стабилна за мен е нестабилна и няма кои да ме убеди в обратното. Единствено и хареса на дългият път че сои доста добре и варви доста.
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
пичове колкото и да ми е кофти да го акайа 155-ицата е по нестабилна и от голфа които имах ( говоря в къси и остри завои с по-голяма скорост) да не говорим че няма ништо обаащо с CORRADO-то каквото също съм притежавал. и мота 155 носи задницата в завои с по-голяма скорост а опред не мърда и си има тяга да ме изтегли от завоя но задницата се плазга и е нормално все пак е доста тежичка и дълга не можем да искаме да е супер стабилна за мен е нестабилна и няма кои да ме убеди в обратното. Единствено и хареса на дългият път че сои доста добре и варви доста.
Ами съгласен съм след много перипети моя проблем със задницата го реших със закупуване на задни газови двойнодействащи амортисьори БОГЕ(специални благодарности на колегата Тонов)+ пружините от Ку4-ката(има снимки в продава на колата ми каква стойка има сега ), но сега ново 20 предните пък не държат като задните абе 155-цата и окачването и е голям филм
пичове колкото и да ми е кофти да го акайа 155-ицата е по нестабилна и от голфа които имах ( говоря в къси и остри завои с по-голяма скорост) да не говорим че няма ништо обаащо с CORRADO-то каквото също съм притежавал. и мота 155 носи задницата в завои с по-голяма скорост а опред не мърда и си има тяга да ме изтегли от завоя но задницата се плазга и е нормално все пак е доста тежичка и дълга не можем да искаме да е супер стабилна за мен е нестабилна и няма кои да ме убеди в обратното. Единствено и хареса на дългият път че сои доста добре и варви доста.
Колега това за голфа ме дразни
Жена и кола, който не въртят гъзо...не ми ги хвали....
а някои може ли да ми даде инфо дли има вариянт за повдигане и сваляне на задницата без смяна на пружини и подлагане под тях??? т.е. самото окачване има ли такава опция чувам различни неща та за това питам за сверка
sigpicалфа ромео 155 TS 2.0 8V настояща
Suzuki GSXR 750 W настоящ
Kawasaki KZ 440A вече бивш
Няма промяна във височината. Ку4ката има промяна във твърдостта на амортисьорите. Два режима са: автоматичен и спортен. Всичко останало са съчинения на хора невиждали дори заден мост от Типо.
Задните прожини на Ку4-ката са доста по дебели и доста по на гъсто са им навивките от нормалните прожини на 155-цата лични наблюдения все пак нали ку4-ката носи и отзад диференциал
Comment